هم انديشي براي برند سازي گردشگري؛ فردا در وزارت کشور

به گزارش ميراث آريا(CHTN)دبيرخانه دائمي جشنواره برند در گردشگري در راستاي اهداف آموزشي و پژوهشي خود و نيز با توجه به طرح سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مبني بر انجام مطالعات تعيين برند ملي گردشگري کشور، اقدام به طراحي و برنامه ريزي سميناري تخصصي با عنوان شناخت راهبرد هاي ساخت برند در صنعت گردشگري کرده است.

در اين سمينار علاوه بر معرفي مفهوم برند سازي و اهميت موضوع برند در محيط بازاريابي بين المللي صنعت گردشگري، راهبرد ها و راهکارهايي براي ساخت برندي موفق در صنعت گردشگري ارائه مي شود.

دراين سمينار سخنراناني از دانشگاه APU ژاپن ، دانشکده CETT دانشگاه مرکزي بارسلون و ازطراحان و برنامه ريزان برخي از برندهاي موفق گردشگري جهان حضورخواهند داشت.

در پايان اين سمينارگواهينامه اي معتبر از سوي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، دانشگاه مرکزي بارسلون، دانشگاه .ژاپن و شرکت آموزشي وپژوهشي مارکوپولو، به شرکت کنندگان در سمينار اعطاء مي شود.

راهبرد هاي ساخت برندگردشگري کشورها ،راهبرد هاي ساخت برند براي شرکت هاي فعال در صنعت گردشگري و راهبرد هاي ساخت برند براي محصولات صنعت گردشگري از جمله موضوعات مورد بررسي دراين سمينار است.

دراين سمينار همچنين مطالعات موردي از سوي چند برند موفق در صنعت گردشگري جهان و تجربه کشورهايي نظير ژاپن،اسپانيا و ترکيه دربرند سازي ارائه خواهد شد./121

انتهای پیام/

کد خبر 1389031817